Ya oğlum 6 yaşında akülü arabası vardı artık olmuyordu onu birisinde verdik yeni bir tane yeni alıcaz dedik ama aylardır arıyoruz yok hepsi küçük bir kaç tane içimize sindi ama oda atv gibi büyük kocaman kapılardan geçmiyor sırf bu yüzden 2 aydır doğum gününü kutlamadık büyük kullanışlı bir akülü araba önerinizi alırım yada elinde olupta satmak isteyenlere açığım 🫠🙏🏻