Kızlar geçen ay test yapmıştım beli belirsiz cizfi var gibiydi ama adet oldum…
Ve şimdi adetim geçti ama cok belirgin hatta anında cıkıyor ikinci çizgi bugün doktora gittim alttan baktı ama birsey göremedi
https://mutluresim.com/images/2026/02/04/XOYXHM.jpgbu testi yeni yaptım ve 2-3 haftalık gebelik var gösteriyor sizce doktor neden kese falan göremedim kan aldı sonuç yarın çıkacak bilgisi olan başına böyle birsey gelmiş olanlar lütfen yardımcı olursa sevinirim 😊