Merhabalar 15 aylık bebeğim bar 15ay7gunluk göğüs ucumu sürekli ısırdığı için emzirmeyi bırakmam istiyorum zaten günde de 1/2emiyordu onuda hep ısırdı göğüs ucum şuan bildiğiniz jilet etmiş gibi her türlü krem vs denedim olmadı bu ay için emziremeyi kesmek erken mi mama kabul etmiyor bu arada