Kızlar inanılmaz kafam karıştı. İki farklı doktordan görüş aldım, ikisi de en az 2 yaşına kadar tuz verilmemesi gerektiğini söyledi. Ama etrafıma bakınca herkes farklı uyguluyor.Sizler ne yapıyorsunuz, normal tuzlu yemek mi yediriyorsunuz? Sizin doktorunuz bu konuda ne dedi? Deneyimlerinizi paylaşırsanız beni de bilgilendirmiş olursunuz, çok sevinirim.