Kızlar oğlum 15 aylık 20 haftalık gebeyim 10 gün önce emzirmeyi bıraktırmaya çalışıyordum şimdi tamamen sonlandı artık bu zamana kadar gögüslerimden süt gelmiyordu ama son iki gündür gögüslerimden süt geliyor birazda dolgunlastı gibi gebeligimden kaynaklı mı yoksa süt gelmeye devam mı edecek sagarsam devam mı edecek sagmazsam mastit olur muyum kafam karıştı fikir verir misiniz ne yapmalıyım??