kubrayaman Ayağımın altında 2gündür bir kaşıntı vardı bişey çıkmış nedendir bilmiyorum nasıl geçer bilmiyorum aynısı topuğumda da 3 tane küçük küçük var yaşayan var mı bunu
HELELEKADIN kubrayaman benim ayağımda da çıkmıştı adını unuttum yayılmaya ve büyümeye başlamış ağrı yapıyordu artık cildiyeye gittim yaktılar ve krem verdi geçti bi daha da olmadı yakması da acılı bir işlem değil saniyelik zaten hemen bitiyor
kubrayaman HELELEKADIN teşekkür ederim çok geçmiş olsun pahallı bir işlem mi korkuyorum kötü bişeydir diye ilerlemeden doktora gideceğim yarın tedirginim biraz neden oldu bilmiyorum bir anda
HELELEKADIN kubrayaman ben çalışıyorken olmuştu yıllar geçti üstünden nedenini hatırlamıyorum valla devlette yaptırmıştım