sürekli kucağıma gelmek istiyor emekleye emekleye geliyor yanıma hemen almamı istiyor oyun oynamıyor kendi kendine yerde uyumuyor gündüz zor geçiyor uykuya gece de 3 kere uyanıyor son 20 gündür böyleyiz atak mı sizce gerçekten yoruldum yemek yaparken mama sandalyesinde konuşa konuşa yapardım şuan mama sandalyesinde deliriyor almamı istiyor