Öncelikle hepinize merhabalar .
Bir soru sormak istiyorum Siz yastiklarinizi nasıl temizliyorsunuz ? Makineye atilabiliyor mu acaba . Ben genelde elimde yıkar kurutum yazin ama şimdi Oğlum batırdı bı iki tanesini Öyle Dışarda kurur eder gibi bir şansım yok ne yapabilirim fikir veririmisiniz ?