Ben çok kahve içmeyi seven bir insan değilim bir eş dosta sohbet ederken içebiliyordum bir de kafelerde yapılan latte kahveler hoşuma gidiyor ama evde uğraşmıyorum sütü işit kremayı köpürtle yapmam genelde çok aradığım bir şey değil eşim kahve seven biri filtre kahve seviyor bir kahve makinesi araştır alalım dedi arkadaşımda Philips vardı kahve gibi değil su gibi geliyordu tadı ya da o yapamıyordu eksikti bişeyi dışarıda içtikleri gibi güzel olmuyordu yada bu markanın güzel yapanıda olabilir bana güzel fiyat Aralık’ı 5 12 arası kahve makinesi öneriniz varmı