Kızım tam 24 aylık 10kilo 83cm geçen ay doktora gittik tahlilleri vs vitaminleri herşeyi yerinde çok şükür ancak kilo alımı yok yemek konusunda iştahsız ama meyve kuruyemiş vs yer raporlu mama yazdı doktor ama onalarıda içmiyor abisi var 8 yaşında oda böyleydi onuda gezidrmediğimiz doktor kalmamıştı hep iştahsız zayıfytı şuan hala öyle bu şey genetikmidir nedir anlamadım balık yağı kullanıyoruz başka neler yapabilirim acaba tavsiyesi olan varmı