Merhabalar. Yaklaşık 1 ay önce dogum yaptım. 5 yaşına girecek olan da bir kızım var. 2,5 yaşında kreşe başladı. Kreşe baslamadan birkac ay önce tuvaletini ogrenmisti ve muazzam şekilde geçmişti o kısacık dönem. Krese başladığı günden sonra gündüz alta kacirmalar başladı. Geçer ümidiyle bekledik, kızdık, soylendik, tatlı dille anlatmaya çalıştık ama yok… 5 yaşına girecek hâlâ değişen bir şey yok. Bir de 2-3 aydır çişi geldiği zaman yüzüstü yatıp elleriyle o bölgeye uyarıyor sanırım. Kac kez denk geldim, görünce cildiracak gibi oluyorum. Hamilelik dönemim çok stresli ve asabi şekilde geçti. Lohusaligim yine öyle. Bir de söz dinlemiyor. Her dedigimize bir karşılığı var. Dalga geçer gibi konuşuyor bizle. Bunların hepsi bir araya gelince çok ofkeleniyorum. Artık nazik, sakin şekilde konusamaz oldum kızımla. Ne yaşıyoruz anlamıyorum. Onunla yeterince ilgilenemedim hamilelikte ve şimdi. Vicdan azabı zaten cekiyorum. Sorun çocukta değil de bende diye düşünüyorum ama çözüm yolu da bulamıyorum. İletisimimiz berbat bir hâl aldı. Bir çıkmazın icindeyim ve napacagimi bilmiyorum.