stillwasser Kızlar 4 yaşımıza giricez 3 ay sonra ama hala aktif bir konuşma söz konusu degil ekolali kısmen var genelde gecikmeli olarak mesela su isterken anne su verir misin demez anne su veriyim mi montunu giymek ister ben giymek istiyorum demez anne sen giy der bizim cümlelerle konuşuyor ama bazen de kendi cümlelerini kuruyor göz teması mükemmel degil ama var ismine tepki güzel bakar cocukları cok sever kendi dünyasında bir cocuk degil cevreye duyarlı sorduğum soruların bazısına cevap verir algısı acık komutların hepsini alır sorun yok stereotipik hareketleri yok ama mesela corapları birini giyer birini cıkarır ama tamam artık dersek durur 1 psikolog 2 psikiyatri 1 gelişimsel pediatriye götürdüm otizm degil dediler ama benim içim hala rahat degil bana biraz akıl verseniz cok bunaldım
[silindi] stillwasser doktorlar kaç yaşında gördü çocuğunuzu? Yaşı baya büyük eğer öyle bir durum olsaydı mutlaka anlaşırdı diye düşünyrum , iletişimi de iyi diyorsunuz, bence sadece konuşması gecikmiş, belki yine bir uzman görüşü alın eğer yakın zamanda almadysnz
queenofrose stillwasser evde başka dışarda başka dil konuşuluyorsa zaten konuşma geriliği olur diye düşünüyorum. Buna bı çözüm bulmak gerek
[silindi] stillwasser hiç bir şeyi yoksa demekki yok, kendinjzi üzmeyin,yaşı büyük , olsaydı doktorlar bu yaşda anlarlardı diye düşünüyorum, bi de sizi anliyor komut aliyor, bir çok şeyi yaouyirmus zaten, e konuşması da belku bir dil terapsine götüre bilirsnz
stillwasser [silindi] herseyi anlıyor komut almasında sorun yok algısı iyi konuşma problemi var yurt dısknda olduğumuz içinde türkce terapi yok götüremiyorum malesef 😔