Kızlar kızım 1 yaşında ve ilk defa doktora gidecek kadar hasta oldum grip sinüslerim dolu kaşımın üstü yüzüm dişime kadar vuruyor ağrı kaç gündür parol içiyorum ama geçmiyor doktora gitsem bana ilaç verirmi emziriyorum diye beni gerimi gönderir yoksa emzirirkende kullanılan antibiyotik ilaç vs varmış sanırım sizler bu durumda neler yaptınız emzirirken hiç kullandınızmı bebeğime zararı olurmu