Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ve baş çevresi 42 cm çok küçük görünüyor .doğduğunda 36 cm doğmuştu hatta doktorlar kafası büyük diyordular ama ondan sonra kilosu olsun baş çevresi olsun çok yavaş ilerledi .persentiline baktım %18 çok düşük .bu durumu yaşayanlar var mı