2 ay aşımıza gittiğimizde doktor önerisiyle rota virüs aşısının 2. Dozunu aldık ama o günden sonra bebeğim ishal oldu, çok huzursuz ve mutsuz nedeni bu olabilir mi. Özel bir aşı olduğu için, tercihe bırakıldığı içinde korktum yanlış mı yaptım acaba diye. Çünkü hiçbir bilgim yoktu doktor ister misiniz diyince önerirseniz vuruluruz dedik o da o halde vurulun dedi 😔 çok pismanım. Başka forumlarda çok kötü yorumlar okudum kendi elimle yaptım çocuğuma bunları 😭
-