minnakpopus cbyhn malesef ilaçla hemen düzelecek bir değer değil değeriniz benimde 2-4 arası seyrediyo doktorum damardan takviye ile destekliyor gerçekten insanın hayat kalitesini herşeyini yerle bir ediyor bu değer
Vione cbyhn Doktor oroferon yazmıştı bana benim de 2 ydi 3 ay kullandım 11 e çıktı sonraki aylarda da yükselmeye devam etti. Baya etkili bi ilaç diye okumuştum daha önce de. Onu isteyebilirsiniz.
Sensen20 cbyhn benim 9 çıkmasına rağmen sürekli halsizlik yaşıyorum hep yatmak istiyorum sizi düşünemiyorum Allah hepimize şifa versin🥲
thingma minnakpopus benim de 12 çıktı sınırda yani çok kötüyüm normal mi ya doktora gidicem bakalım göstermeye
minnakpopus thingma normal değil solgarın demirini portakal suyuyla için aşırı etki ediyor. Benimkü takviye ile yükselecek aralıkta olmadığı için damardan alıyorum
mamacitaa_ ben de tam olarak bunun için az önce geldim sağlık ocağından. Kaç aydır ilaç kullanıyorum demir hapi, 13 e yükselmiş sadece. Buna da şükür 🥲 benim fazlasıyla saç dökülmesi var en nefret ettiğim her yer oluk oluk saç
thingma mamacitaa_ başka ne gibi demptomlarınız var bende saç dökülmesi ve yorgunluk çok fazla çarpıntı da var
thingma minnakpopus Gentle iron mı solgarın bende var o ama çok düşük. Demirim eksik değil ama ferritinim boşalmış resmen