Hanımlar bebeğim 3aylik. En başından beri günde 2 kez mama gerisi anne sütü şeklinde ilerliyorum. 3 4 gündür kakasi yeşil o sulu kıvamda değil.
En başında böyle değildi acaba süt alerjisi sonradan ortaya çıkabilir mi? Çünkü 1 haftadır gündüzleri meme reddi yaşıyorum geceleri emiyor