Nvdmrk Tepkileri çok iyi. Onun dışında motor gelişimi de yerinde. Benim de bebeğim 37+6da 2730 kg doğdu.
Doğumda 32, 1 aylık 35, 2 aylık 38, 3 aylık 39.5, 4 aylık 40.1 olarak ölçüldü. Üstte dediğim gibi 5.ay değerini 3 yer de farklı ölçtü.
Büyümesi önemli diyorlar dediğiniz gibi. Çocuk doktoruna götürmeniz çok iyi olur içiniz rahatlar.
Bir de evde mezurayla kendiniz ölçerseniz o da iyi olur. Ben bugün ölçtüm artık kendim de büyümesini takip edicem.