Ben bebegime hep Bebelac kullandım çokta memnun kaldım alerjik bir bebeğim vardı Bebelac öncesi kullanmış olduğum mamalarda kırmızı kırmızı benekler oluşmuştu tüm vücudunda doktor tavsiyesi ile bu mamayı kullandık kullanım sonrasında alerjik bir durum yaşamadık kakasını çok rahat yaptı kilo aldı gaz problemimiz olmadı onun içinde tek tavsiye edebileceğim Bebelac bize çok fayda sağladı gece bile deliksiz yatıyordu resmen ben zorla kaldırıyordum karnı da tok oluyordu muhtemelen çünkü önceden çok aşırı ağlıyordu ağlamalarıda bitti bayağı memnun kaldık