kazedook Bugün bismillah dedik niyet ettik ek gıdaya baslamaya ama sizlere sorum olacak anneler. Bal kabağı aldık ama fazla oldu paket halinde satılıyordu. Fazlasını haşlayıp buzluğa atsam ya da haşlamadan atsam böyle mümkün mü acaba yapılabilir mi?
tecrubeli kazedook direkt doğrayıp atabilirsiniz. Benim oğlan 3 aylık daha, ek gıdaya başlayınca bulamayız diye şimdiden attım buzluğa☺️
numbkt Doğrayıp buzluğa atabilirsniz çıkarınca çözdürmeden buharda pişirebilir veya yemeklere atabilirsiniz