Rabiiul Kullanan var mı kızlar ? Baby vac ile kararsız kalmıştım ama uyum sağlamıyor sanırım bunu almayı düşünüyorum
minikmisimben 2 kıştır kullanıyoruz memnunum büyük kızımın da burnu çok doluyor oda kullanıyor küçüğüme de kullanıyorum güzel
Rabiiul minikmisimben kızım normal aspiratör ile çektirmiyor baby vac uyumlu değil çekişi yeterli mi peki ?
cdss Rabiiul yeterli oluyor bazen şarjı düşük olduğunda ya da içi dolu olduğunda çekmiyor o yüzden düzenli temizlemek gerekiyor
Rabiiul minikmisimben teşekkür ederim e bebekte indirimde bin tl düşmüştü almadım tekrar indirim bekleyeyim
minikmisimben Rabiiul aynen şarjı da iyi gidiyor memlekete falan giderken hep götürdüm konforlu oluyor 20 aylık kızım ağlamıyor artık çekerken bekliyor öyle
Limoncicegiiiii Çok memnunum 3 kademesi var burun damlası ile yumuşstıp çekiyorum çok güzel temizliyor şeffaf aparatından gorunuyor