Bebeğim anne karnında oluşan Puv+ vur hastalığı ile doğdu şu anda 2,5 aylık. Kreatin değeri 0.78 lerde seyrediyor. İki gün önce sintigrafi çekildi bir böbrek %16 diğeri %83 çalışıyor diyor . Bunu bekliyorduk ama 16 seviyelerinde bir dusukluk beklemiyordum . Çok üzgün , yorgun ve birik durumdayım .. beneğim bir gunlukken beri hastanelerdeyiz diyebilirim .. ameliyatlar tahliller, testler … en fenası de gelecekte biz neler bekliyor bilmiyorum. Doktorlar hep en kötü ihtimalleri söylüyorlar ağlamaya başlayınca da ağlama sütün gider sitin ona lazım diyorlar .. tabi biliyorum beterin beteri var bizdeki sıkıntıyı nimet sayanlar var ama yüreğime söz geçiremiyorum.. bizim gibi , yada bize yakın durumda olanlar , böbrek ile ilgili sorunlar yaşayan var mı ? Beni anlayacak birileriyle konuşmaya çok ihtiyacım var..