Ya kızım 9ay 2 günlük ne oturarak ne yatarak asla ağzını açmaz yemez hiçbir yiyeceğe hevesli değil uzanmaz. Yatırıp türlü şebeklikler yapıyordum ağzını açtığı sırada veriyordum artık öğrendi ağzı kapalı gülüyor çok çok zorlaştı sırtımdan ter akıyordu yiyene kadar. Artık iki gündür bıraktım çok yoruldum ek gıda sürecinden nefret ediyorum sizler bunları nasıl yediriyorsunuz arkadaşlar ya?😭😔😢 Yarına randevu aldım bir rutin kontrol yaptıracağım, bunlarida soracağım çok tükendim ben mi beceremedim bu süreci …🥹