duyguozgl1 7 aylık eli sargıda 1 hafta-10 gün olacak hala banyo yapamadık, banyoyla enfeksiyon riski oluyor Yaptırsam mı nasıl yaptırsam
moryazma duyguozgl1 Sargının üzerine streçle kaplayıp yaptırabilirsiniz. Pansumanı evde mi yapıyorsunuz yoksa sağlık ocağına falan mı gidiyorsunuz. Eğer sağlık ocağında yaptırıyorsanız yine streçleyin banyodan sonra götürürsünüz pansumana ıslansa bile hemen değişmiş olur.
moryazma duyguozgl1 o zaman güzelce streçleyin bi de poşet bağlarsınız size yardımcı olacak birisi var ise yanında en azından elini tutar bebeğinizin daha fazla korunmuş olur sudan