Mslme_krkmz Kızlar eşim 10 günlük izne geldi o arada birliktelik oldu ama biz olmaz diye 2. De 3. De içime boşalma olmuştu adetim oldu geçen ay ama bu ay 3. Gün hala yok bazen böyle duyuyorum adet olup hamile olanları öyle olan varsa yardımcı olabilir miii
middlemistt Mslme_krkmz benim ablam olmuştu 3 ay farketmemişti hamile olduğunu kontrole gidince cinsiyeti öğrenmişti direk düşünün 🤣
Mslme_krkmz Hry-ayhn26 ama normal adetimi oldum ya baya geldi yani benim hep 2. Gün çok gelir sonrqki günler lekeye döner mesela yine öyle oldu ve hep gününde gelirdi 3. Gün yok hala sizin nasıl olmuştu
Hiilyuss Mslme_krkmz ben de olmustu. Tam adet günümde kanamam olmustu 3-4 gün sürdü. Öbür ay yine adet günümde 3 gün sürdü. 3. Ayda adet günümde yine knama geldi bu sefer 1 gün sürdü ve artık bulantılarım vardı dedim bu işte bir iş var😂 2.5 aylık hamileymisim
efsacan Mslme_krkmz erken gebelik testi var onu yapabilirsiniz benimde bugün adet olsaydm 4. Gün ama olmadm lekem oldu testi yaptm silik cikti hastaneye saat 2de gidecem
Mslme_krkmz Balbulutu ya karın ağrım var hafif hafif ama gelecekmiş gibi sanki bilemedim sizin nasıl oldu
mrbld Mslme_krkmz regl oldum sonraki regl tarihimde gelmeyince şüphelendim ve hamile oldugumu öğrendim doktora gidince direkt keseyi gördük