Bu son Epstein dosyalarının halka açıl yayılmasından sonra o videolardan fotoğraflardan pislik vahşetten sonra gerçekten kanım dondu.Uyuyamıyoum resmen.Bir bebeğe bir çocuğa nasıl kıyarlar.Burda her şeyi açık söylemek istemiyorum bilen bilir bilmeyen araştırabilir.Herkes akıllı olsun arkadaşlar.Çocuklarınızı kimseye emanet etmeyin.Kimseye güvenmeyin.Bir başına her yere göndermeyin.Ne gelirse tanıdıktan gelir.Önce analiz etmek için.Türkiyeden bir sürü çocuk kaçırılmışşşş bizim evlatlarımız ya Bizim canlarımız orda satılmış neler yaşamışlar hayatlarını kaybetmişler.Allahım bütün çocukları korusun bunlara da fırsat vermesin kahreylesin bunları yok etsin ya.Yemin ederim geleceği için çocuğumun çok endişeleniyorum.Dünya nereye gidiyor kötülere kalmış resmen insan değil bunlar