Yaklaşık 4 aydır bebeğim haftanın 3-4 günü bazen her günü uyanıp saatlerce uyanık kalıyor. Uyku saatleri aralıkları çok düzgün zaten uyku eğitimi de aldı. Çok zorlanıyoruz artık bu durum normal mi allah korusun sağlığından endişelenmeye başlayacağım artık