Bebeğim şu an tam 100 günlük 3 ayı geçti yani geçen hafta gece alarmı duymamışim çok yorgundum oda uyumuş en son 11 de mama yemişti bir uyandım Sabah 6 olmak üzere o panikle tekrar mama verdim meme mama gidiyoruz emziriyorum ama doymuyor mecbur mama da veriyorum sonra o gün çok huysuzlandi kendimi kötü hissettim hala gece 3 4 saatte bir uyandırıp besliyorum bazen kendi 2 saatte bir uyanıyor bazende uyandirmasam sabaha kadar uyur kafam çok karışık bıraksam kendi mi uyansa yoksa uyanmaya devam mı