Süt yeterli geliyordur muhtemelen, mide çok doluyken de huzursuz oluyor yada mama markasını değiştir 1 aylıkken başladım ama kullanıyordum haberlerden sonra Aptamil pronutraya geçtim oda sıkıntı yapmadı. Bir ay dolduktan sonra kilo alımı hızlandı bizde, düşük kiloda doğdu ve pek artma yoktu