3kedili2bebekli nazlioz48 bende değildim 22 haftalık oldum bile gayette su an hazırım her şey yolunda insallah heyecanla bekliyorum su an tek yapacağınız buna da sukredip fikre alışmaya bakmak
aysyvzz nazlioz48 yaa öyle deme hazırsın demek ki o bu zamanı seçip geldi annesi. Sağlıkla kucağına al inşallah en kısa sürede pozitife dön, unutma bebek anneyi hisseder🥰
biyiksiz_yorumcu nazlioz48 üçüncü çocuğuma hamile kaldığımda aynen öyle demiştim şuan 19 aylık oldu bile zaman geçiyor ya Allah yardımcınız olsun zor ama ilerde çok güzel olacak herşey tek avuntum🤣❤️
nazlioz48 Bnm kimim kimsem yok anne kayınvalide 2 yaşında kızım var eşim işten ayrıldı gıt kanat geçiniyoruz yeri geliyor her gün makarna yemek zorunda kalıyoruz kızıma çok üzülüyorum zaten içim gidiyor ona buymesinde sorun yok asıl mesele baka bilmekte