Benimde oğlumda var en ufak bir gribimizde asla dışarıya bişey akıtmaz direk içeri ardından balgam ve ardından öksürük 6 aylık olduk hâlâ aynı ilk başlarda öksürüğünün ciğerden olduğunu sanıp çok telaşlanmıştım ama artık her gripte aynı senaryo olduğu için biliyorum biraz serum fizyolojik biraz buhar tedavisi bazen damlalar ve hatta şuruplar umarım çıkarabiliyorsunuzdur sizde