egem21 Kızlar devlet hastanesinde roaccutane tedavisi görüyorum 2. Ayım bitti ama doktordan memnun değilim yine aynı hastanede farklı doktora gitsem randevu alsam olur mu sizce tedaviyi kimden aldıysan ona mı git der ne yapmalıyım