casi Merhabalar bebeğim 3 aylık oldu doğduğundan beri uyumuyor yani 1 haftalık 5 günlük bir şey ya da atak dönemi değil gece 1-2 den önce uyumuyor ve gece uyuduğu uykuyla tüm gününü geçiriyor bazen öğlen yarım saat uyur ya da uyumaz diğer gün gece yarısına kadar memede 1-2 dk uyuya kalıyor bunu uyku zannediyor uyanıklığa devam ediyor etrafımdakilere soruyorum bebek 2 saatten fazla uyanık kalmaz diyorlar benim bebeğim 12-13 saat hiç uyumuyor her yolu deniyoruz ayakta salladık uyumadı hamak aldık işe yaramadı çarşafta bile dalmıyor ben ne yapmayalım bu kadar uzun süre uyumadan duran bebek var mı ?
3kedili2bebekli casi uyumama sebebi bulunmalı bebeğiniz alerjik mı, reflusu var mı, ev kaç derece bebiş ne giyiyor evde ses müzik ekran vs açık mı herhangi bir rutin denediniz mi kolik mı gibi bir sürü sebep olabilir
ezgicnts casi 12 13 saat uyanık kalan bebek aşırı uyaranlar vardır ve çok yorgun olur ondan da dalamayabilir doktora götürün bi ayına uygun uyku damlaması verir en iyi ihtimalle rutin oluşturun duş aldırın loş ışık meme de uyutma vücudunu yağla masaj yap gevşet onu rutine oturması 1 haftayı bulur ama sabretmen gerekiyor baktın olmuyor doktora götür dediğim gibi ayına göre uyku damlaması verir
cheff casi benim bebegimde 2 aylik gece 4 kadar uyumuyor gunduz 1 de uyaniyor 1 kadar 3 saat arayla beslenmeye kalkiyor uyandiktan sonra öglen uyursa uyuyor uyamazsa uyumuyor ne yapmam gerekir ilk bebegim tecrubesizim
mahideipekayhan Benim kızımda gece 2 den önce uyumuyor ama 12-13saat hiç uyumamasi çok yorar senide kendisinide altını degistir vücudunu yağla gazını çıkart artık uyku zamanı diye kulağına fısılda Los ortama geç ninni aç sessizlik olsun memedeyken emzirme yastığinda kucağında salla dua oku kaşlarının orrasina parmağınla dairesel hareketlerler yapmayi dene
casi mahideipekayhan hepsini denedim inanın ama uykuya direniyor yoruluyor ve daha da sinirli şekilde ağlıyor
casi 3kedili2bebekli hepsine çok dikkat ediyorum ses ekran yok zaten şuan evde ama dalamıyor da uykuya gözü hep açık esnemekten ağzı yırtılıyor ama gözünü yine kırpmıyor en son banyo rutini oluşturduk 1 ay böyle devam etti ama hala uykuya geçişi çok zor ve 1 gün yıkamayalım uyumuyor yani rutinde ona uyku saati alışkanlığını kazandırmadı artık çok yoruldum gündüz yarım saat bile uyumuyor
3kedili2bebekli casi yıkama yerine komple soyup masaj öneririm birde yorgunluktan da uyuyamaz bebeler ona dönmüş olabilir karartma perde karanlık ortam vs denediniz mi dışarda uyuyor mu
yoyom casi sabahları en geç 10.30 a kadar açık havada yürüyüşe çıkmak akşam uykuya geçmeyi de kolaylaştırıyor ve daha uzun süre uyuyor gece. İlk uykusuna yürüyüşte giriyor. Düzenli devam edince etkisini görürsünüz
tsf casi hangi vakit uyku zamanı kaçırdıgınız için uyumuyor o vakti bulduğunuzda düzene girecektir iki saat oldu uykusu gelmiştir dediniz salladınız belki uyku vakti değildii ya da uykusu yoktur diye beklettiniz durdunuz halbuki bedeni bitmiştir uykusuzluktan. Her zaman belli etmiyorlar ben bile 3.aydan sonra anladım artık uyku belirtisi vermese bile vakti geldiğinde zorluk çıkartmadan uyuyordu
daisy0159 Napacağız bilmiyorum bu bebeler uyumuyor her yolu deniıyoruz artık sabır etmekten başka yapacak bişey kamadı uyku damlası kullanan varmı benimde. Öyleydi beş aylık şimdi daha kötü uyumuyor
arzuyoo Gündüz bebek arabasıyla yürüyüşe çıkın ben bebeğimi uyutamazsam öyle yapıyorum bebek arabasında uyuyor. Ama 11 12 saat uyanıklık hiç normal değil bi çocuk doktoruna gidin isterseniz instagramdan dr Osman gönülal ı takip ediyorum online danışmanlıkta veriyor bir deneyebilirsiniz.
birceninanaso casi inanın 3.5 aylık bebeğim doğdu günden beri aynı şey dr gidiyoruz normal diyolar kaç dr gittik gündüz max 30 dk uyuyor 30 dk geçtiğini görmedim uyurken uyu derlerdi bir kere bile uyuyamadım gündüz geceleri şuan sürekli destek istiyor ayakta kucakta sallanmak istiyor uykuya dalamıyor ağzındaki emziği eniyor sürekli napcağımı şaşırdım ya gerçekten çok zor çok
ymc516_ birceninanaso 31 aylık inanın doğduğunda bir uykusuz doğdu hala uykusuz asla değişmedi sizin anlattiginiz süreçlerin hepsinden geçtim halada uykusuz diyorum bu kadar uykusuz bir çocuk olamaz. Bizler için tabiki aisiri yorucu böyle olması Allah yardımcıniz olsun
casi birceninanaso Bizimde ne yazık ki aynı ve sadece memede uyuyor meme ağzından çıktığı an uyanıyor emzik asla kullanmadı zaten emzik olarak beni kullanıyor