eso1616 Bebegim 3 ay 27 günlük iki gündür uykularımız yok gece kalkıyor 3 te 5 e kadar gülüyor oturuyor aska uyumuyor meme mama da istemiyor sizce neden atak haftasuna mı girdik?yani birden old bide nazara mı geldi bebisim
Merhaba05 eso1616 4. Ay atağına hoşgeldiniz. Zamanla geçecek inşallah biraz sabır gerektiren bi dönem. Alakasız saatte uyansa bile ışık açmayın güne başlamayın sakince geçirin zamanla geçecek düzelecek
sultan9 eso1616 ayet’el kürsi açın hem siz hem o rahatlasın sizde kaygı ettikçe ona geçer belki gazı olabilir açık havaya çıkarabilirsiniz beş dakika kimyon yapabilirsiniz sıcak suda bir kaşık verseniz belki ondandır
elifkesim 4 ay atağı oldukça uzun bir atak dönemi muhtemelen atak başlamış olabilir Allah kolaylık versin 🥹
Merhaba05 eso1616 yani sizinki inşallah kısa sürer ama genelde uzun sürüyo 1ayı geçmişti bizim. Uykuya dalamama, meme reddi, sürekli bi huzursuzluk tabii bi yandan diş kaşınma başlıyo derken uzun sürmüştü. İnşallah sizin kısa sürer
blackbrls eso1616 valla 2 aylıktan beri gece uykuları düzenli geç yatıyor öğlen kalkıyor acıktıkça uyanır emer geri uyur çok şükür ama gündüzleri tam bir felaket 2 saatte bir vücudu yorulmadan uyutmaya çalışırım en fazla 20 dakika uyur her bebeğin biyolojik saati farklı diyeceğim o ki normal yani hayata sıfırdan başlıyorlar ilgiyi etrafa vermek istiyorlar uyku gerilemesi beslenme reddi vs bundan hep
kadermirayy Benimde şuan üç aylık aynı durumdayım uyumuyo hiç beşleri görüyoruz çok zor bir durum ya ayetel kürsi bakara herşeyi açıyorum ama bu ara uyumuyo asla zaten pek uyuyan bebek değildi şuan oda gitti
ebruyigit07 ebruyigit07 7 ay 1 haftalık bu seferde diş sancılarından sabah 8 den beri uyumadı uyutmayı denedim defalarca sadece 10 dakika uyudu hala uyutmaya çalışıyorum bittim artık tükendim.