Deletedmom897 Tavsiye eder misiniz? Manevra, hızı vs nasıl? Katlanıyor mu? Agır mı? (Oglum 2 yasında ilk scooter olarak alacagız) Ebveyn kontrolu olmasına gerek yok dıye dusundum, ebeveyn kontrolu olmayan duz modelıne bakıyorum.
Busegr Deletedmom897 manevrası alışana kadar zor ama sonradan çok rahat birde evin arkasında oyması falan iyi oluyorda bir yere gideceğiniz zaman çok kontrollü olun bir kere boş bir yerde müsade ettim çocuk fişek oldu zor yetiştim 😂
efelinamoms Deletedmom897 ben 2 çocuğumada decathlondan aldım birinin 2 yıldan fazla oldu gayet güzel kullanışlı ve oğlum 2,5 yaşından beri aktif deli gibi kullanıyor 😁