damla32 Merhaba. Antalya’dan yazıyorsunuz sanırım. Benim kızım şuan 28 aylık fakat 2 aylıkken Kepez Belediyesinin arkasındaki sağlık merkezinde çektirmiştik biz ultrasonu. Çok cüzzi bir rakam alınıyor. Gidiyorsunuz gün veriyorlar veya belli bir süre sonra arayıp gelin diyorlar. Çekildikten sonra doktor bakıyor orada hemen sonuca. Bilginiz olsun. Özellerde fiyatlar şuan nedir bilgim yok