Uykusu gelince yatırdığımda nispeten rahat uykuya geçen 5 ay 17 günlük oğlum (uzun uğraşlar sonucu bu kıvama gelmişti) 1 haftadır gündüz uykularına girmekte çok zorlanıyor avaz avaz çığlık kıyamet ama bayılacak uykudan. Bir anda atak gibi başladı. Tepine tepine, sesi kısılıyor çığlıktan. Kendi haline bıraksam hiç uyumayacak araba koltuğunda uyumayı sevdiği için ona koyup sakinleştirip dalmadan hemen önce yatağına bıraktığımda işe yaradı. Belki birilerine fikir olur. Bu yöntem de çalışmamazlık ederse dışarıda gazdirmeye başlayacağım adım adım kozlarımı deniyorum.