10 ay oldu sezaryen olalı ve son 3 aydır regl olduğumda hem pişik oluyor hem morarıyor ve kötü kokuyor. Göbeğim var ama oraya kadar düşmüyor, sürekli kuru tutmaya çalışıyorum ama canım çok acıyor 😭 napabilirim? Doktorum normal diyor ama bence değil 😂