Herkese iyi geceler, bebeğim 7.5 aylık artık gündüzleri emmiyor. Ara öğün kahvaltı akşam yemeği gece maması şeklinde besleniyor. Sadece gece 1-2 kez uyanıyor o zaman emziriyorum onun haricinde gündüz emmesi bitti neredeyse. Normal mi böyle olan var mı sonradan eski emme istediği geri gelir mi acaba