Merhaba05 Bu olayı öğrenmeden önce de o evde yaşıyordunuz. Ve hiçbir şey olmadan belki severek oturuyordunuz. Öğrendikten sonra neden musallat olsunlar ki. Böyle düşünerek içinizi ferahlatmaya çalışın. Benim de başımdan hiç inanmadığım ihtimal vermediğim zamanlar büyü olayları geçti. Muskaymış şuymuş buymuş hepsi hikaye. Sadece korkutmak ve etkilemekle bırakıyorlar insanı.
Bir gün oturdum düşündüm yahu bu varlıklar var eyvallah. Ama haşa Allahtan büyükler mi? Haşa Allahtan güçlüler mi? Bana ne zarar verebilirler. Ben korktuğum kadar varlar, cesur olduğum kadar yoklar. İlahiyat mezunu bir hoca olmama rağmen o kadar psikolojimi bozmuşlardı ki sabah namazına kalksam abdest almaya korkuyordum. Sonra bunları düşünerek cesaretimi topladım. Beni Allahın koruyacağına tüm kalbimle inanarak aştım o etkileri. Ve sadece imanımı hatırlamak muskadan da hocadan da daha çok etki etti. Ferahladıkça ferahladım.
O yüzden size de söylemek isterim ki korkmayın. Korkuyla beslenen varlıklar. Onlar kimseyi öldüremezler, hasta edemezler. O etkiye kapılıp sürekli düşünen insanların önce piskolojisi bozulur, sonra stres sıkıntıdan kalbine, organlarına hastalık salınır. Yani her şey kafanızda bitiyor. O basit varlıkları düşünüp kendinizi korkutursanız kendi kendinizi hasta ederseniz. Korkmazsanız hiçbir şeyin size zararı olmaz olamaz. Farz edelim ki büyü yapmış bile olsalar uzaktan bir muskayla, iki parça şeyle enerjinizi, evinizin enerjisini düşürmeye fırsat vermeyin. Cinden, büyüden, muskadan büyük Allah var. İmanımız var evelallah. Hiçbir şey bize zarar veremez. O düşünceler aklınıza geldikçe bu çerçeveden bakarak zihninizden uzaklaştırın. Bakın nasıl sizi etkisi altına almıyor o korku.