Kızım 3 yaşında 10 ocakta yanağı şişti. Kulak altında bir şişlik oldu. Doktora götürdüm enfeksiyondandır dedi antibiyotik verdi. 5 gün kullan dedi kullandık. Bu sefer diğer kulak altında şişlik oldu. Tekrar götürdüm. Antibiyotiği yeterli bulmadılar bitene kadar kullan dediler kullanmaya devam ettik. Antibiyotik kullandığımız sürece şişlik olmuyordu. Antibiyotiği bıraktığımız zaman şişlik geri geliyor. Kkb, çocuk doktoru hepsine gittim. Bugün tekrar çocuk doktoruna götürdüm. Ultrason çektireceğiz. Umarım önemli bir şey değildir 😔