-Ygtbgra Kizlar merhaba oglum dun 4 yas aşısı oldu kolu sisti hafif ateside oluyor ama bu sislik canımı sıkıyor sizinki nasil oldu nasil gecti bilen varsa yazarmi lutfenn
Yunusemrecik -Ygtbgra biz de olmuştu hemşire söylemişti biraz olabilir diye zamanla geçti kaşıntı yapmıştı
Semaelisa27 -Ygtbgra bizde 1 ay önce olduk tetanoz vurulan taraf şişmişti ve agridigini söylüyordu hep 1 haftaya kadar indi ateşte 2 gün ara ara oldu
-Ygtbgra Yunusemrecik tesekkur ederim cevabiniz icin bizimki cok sisince hastaneye goturdum antibiyotige basladik malesef
-Ygtbgra Semaelisa27 tesekkur ederim cevabiniz icin bizim aşı yeri cok sisti enfeksiyon olusmus antibiyotige basladik peki istah problemi oldumu asidan sonra