Kızlar 4 ay önce öğretmeye başladım ve çok şükür çişte sıkıntı yok ama kaka beni yordu… Kaka reddi vardı çok şükür artık ağlamadan geldiğinde zıplamadan yapıyor kakasını ama başından beri ayakta… Bana sarılıp yapıyor ve ben de hamileyim 5 aylık artık çok zorluyor beni.. Nasıl lazımlık ve klozete oturtabilirim?