byndrr 4 ay 25 günlük erkek bebeğim var. Ne yaparsak yapalım gaz problemi bitmiyor. Hala geceleri inleyerek uyanıyor. Her yarım saatte bir uyanıyor. Gaz problemi tam olarak ne zaman biter.
Ozlmyldzarya byndrr kızımın 5. Ayına girdiğinde bitmişti zaten doktoru bu ayda gaz beklemiyoruz demişti
efeeannesi byndrr ah erkek bebekse hele 8 aylık bebeğim hala devam ediyor anne sütü ile besleniyorsa çok abur cubur yeme cips gazlı içecekler süte geçiyor ama mama ile besleniyorsa bilemem
linda25 byndrr 4 buçuk aylığa kadar devam etti o zamana kadar hiç gaz damlası kullanmamıştım masaj ılık duş hallettik bir şekilde 4. Ayda o kadar çok şiddetlendi ki gaz damlası aldık sadece 3 gün kullandık daha sonra kullanmamıza gerek kalmadı çok şükür şuanda gaz ile ilgili hiçbir sıkıntımız kalmadı
byndrr Ozlmyldzarya bitmiyor ve bu durum çok sinir bozucu. Denemediğimiz ilaç yapmadığımız uygulama kalmadı.
byndrr efeeannesi anne sütü ile besleniyor. Yediklerime çok dikkat ederim. Hatta diyetisyen destekli gidiyorum. 5. Ayda düzelecektir inşallah.
zeyno0904 byndrr canım ben kimyondan fayda görmüştüm çok işe yaramıştım içtim bebek çocuk güzel gaz çıkardı iki aya yakın Kimyon içtim bebeğe içirmedim tabi kendim içtim sütten geçti
hayalperest2310 byndrr üç aylıkken geçti gaz damlası kullanmadım sadece probiyotik damla zeytinyağıyla bol masaj her alt açmada masaj yaptım Hergün duş
ariaos byndrr bizim hiç gaz sorunumuz yoktu normalde ama 3. Ve 4. Aylar arasında aşırı tavan yaptı geceleri uyuyamıyordu, 4.5 aylık şu an ve neredeyse tamamen bitti kendisi çıkarabiliyor bizim sorunumuz alttan değil de üstten çıkartamıyor oluşuydu, çok rahatsız ediyor çocukları uyutmuyor
duruayperi 4.5 aylığız 2. Haftadan beri süt alerjisi, reflü, aşırı gaz bitirdi tüketti bizi 6. Ayda biter diyor doktor kafayı sıyırdım artık Nurse sab simplex Biogaia Nbl denemediğim şey kalmadı hiçbiri gram işe yaramıyor
byndrr duruayperi yazdığınız bütün ilaçları kullandık hiç bir faydasını görmedik. Biz de sürece alıştık. Zamanın geçmesini bekliyoruz.
suheyla92 byndrr benm oglum da cok gazliydi ama 4.ayinda bitti. Genellikle biseye alerjisi olduğunda uzuyor diye biliyorum
byndrr suheyla92 evet öyle bir durum da var ama bizim bebek için doktor normal dedi. 6. Ayı bekleyeceğiz.