Kızlar normalde kilosu çok iyiydi Dpktor fazla almış bu ay derdi mamayı azalt derdi hem anne sütü hem mama alıyordu 2 aydır alerji var dediler geçen ay sadece 200 gr almıştı çok az alerjiden dediler alerji maması verdiler iştahı kesildi resmen emiyor mamayı sevmedi içmek istemiyor sütüm de yetmiyor ne alerjisi geçti ne kilo alıyor çok üzülüyorum