Pastörize sütmüş bende inek sütü sanıyordum doktor kontrolmz vardı 9ayda süt içebilirsiniz artık dediii iyiki o an konuştuk dedim bilgim yoktu ilk bebek ya normal dediii😊😊😊Cam şişelerdeki pastörize sütler yoğurduda jersey sütle mayalıyorum çok faydasını gördüm bağışıklık konusunda☺️Şimdiden afiyet olsun bebişilereeee💕😌