1 yaş 2 günlüğüz. Son bir kaç gündür uykuya o kadar direniyor ki. Tek uykuya geçme sinyali mi bu acaba? Sabah 8 de uyanıyor 10.30-11 ilk uyku, 14.30 ikinci uyku. En geç 8 de de akşam uykusuna geçerdi dün o kadar direndi ki 10.30 da anca uyudu, bugün baya inatlaştım 9.30 gibi uyutabildim ama 45 dk uğraştım. Nedir bu 😣