Kızlar 6 ay 14 günlük oğlum var yaklaşık bir haftadır ishal desem ishal değil yeşile dönük tuhaf bir kaka yapıyor 15 dakikada 1 20 dakikada 1 tekrarlıyor cuma günü doktora gittik geçen hafta besin alerjisinden şüpheleniyorum dedi kan aldı enfeksiyon falan çıkmadı ama biz antibiyotik başlatmadı biz o akşam geldik çocuk çok fenalaşınca biz acile gittik acil bu çocuğu antibiyotik başlanması gerekiyordu neden başlatılmadı dedi bize antibiyotik başladı eskiye göre daha iyi yalnız kaka da hiç düzelmedi bazen daha çok koyu yeşil oluyor ve yeşille beraber kalıyor artık iyice böyle pisti çocuk rahatsız bir derdi var ama anlamıyoruz besin ailesi için de randevumuza 15 gün daha var nasıl olacak bilmiyoruz neden olabilir ki diş yapar mı bu şekilde bilmiyorum fikri olan var mı