dmtsmnmrlp Kızlar yarın 18 ay aşılarını yaptıracağız oğluma. Bazı kişiler koldan yapıldı diyor bazıları bacaktan. İnsiyatif meselesi mi anlamadım? Bir de tecrübeli anneler öncesinde sonrasında yapmam gereken birşey var mıdır? Aşı yapılan yerde ödem olmaması veya ağrı olmaması engellenebilir mi? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🥹
Hiilyuss dmtsmnmrlp geçmiş olsun biz de ocak ayında olduk ağrı ateş vs olmadı çok sükür. Sadece 2-3 gün banyo yaptırılmıyor aşıdan sonra klasik olarak baska bir sey de yok. Bacaktan vuruldu bize. Cocuklar büyüyene kadar bacaktan sabit tutmak daha kolay oldugu için bacaktan vuruluyor daha sonrasında kolay geçiliyormus
50krsvertirreekk dmtsmnmrlp geçen ay vurulduk biz bize koldan yapıldı ateş vs durumu olmadı çok şükür hiç aşı olmuş gibi de değildi ağrı sızı çekmedi öyle şişlik vs de olmadı çok korkuyodum bu aşıdan ama korktuğum gibi olmadı ☺️
nisakb dmtsmnmrlp daha geçen cuma tecrübe ettim oğlumda ilk gün bacak ağrısı oldu üstüne basamadı bende ateşi olmamasına rağmen ağrısı için calpol verdim baya bi uyudu ertesi gün gayet normal kalktı şükür 🥲
dmtsmnmrlp Hiilyuss teşekkür ederim. Bende biraz araştırdım tercih meselesi mi diye ama kol kasları aşı için 2 yaş öncesinde uygun olmuyor vs tarzında yazılar okudum.
asennaa Bacaktan vuruldu, çocuk felci aşısı ise ağza damla şeklinde. Bizde en rahat geçen aşı olmuştu, Ateş vs yapmadı.
mamacitaa_ hem ağızdan damla şeklinde hem de iki tane omuzlarına vuruldu benim bebis. Çok rahatsızlandi ya ateş oldu gece aniden 39 lara kadar çıktı 2-3 güne kadar hastaydı ben aşıya bağladım bu durumu. Ertesi gün aile hekimine götürdüm dedi birini bacaga yapsaydı keşke ondan ağır gelmiş olabilir filan. Kolaylıklar atlatırsınız siz inşallah 🥹 asi denilince içim gidiyor
dmtsmnmrlp mamacitaa_ hemşireye göre değişiyor galiba kol bacak durumu ya. Aşı benimde korkulu rüyam ateş huzursuzluk vs en dibini yaşıyoruz her defasında