[silindi] busra969 Ocean kullandık. Yükseltmiyor deseler de kızımın değerleri gayet iyiydi yaşına girmeden demir damlasını bıraktık
ozdenizzz busra969 benimkiler prematüre olduğu için biz 2 aylıkken başladık ocean microfer üstünde fil resmi olan 9. Aya giricez ikizlerde hiç sorun yaşamadık. Kilo başına 1 damla.
beniyiyimanne busra969 bestiron kullandım kabızlık yaptı doktorumuz dozunu azaltmamızı söyledi yine kabızlık devam etti bestirona ara verdik ocean kullandık kabızlığı düzelince tekrar bestirona geçtik. 9.ay genel muayenesinde tahlillerinde demiri çok az düşük çıktı muhtemelen ocean bestirona göre daha az emilim sağlıyor. Elimdeki ocean bitsin bestirona başlicam.
beniyiyimanne busra969 kilo çarpı 2 damla şeklinde kullanmamızı söyledi doktorumuz. Örneğin 6 kilo ise 12 damla şeklinde. Sabah 6 akşam 6 olarak verebilirsiniz. Sabah aç, akşam beslenmeden 1,5-2 saat öncesinden verebilirsiniz.